Monthly Archives: January 2011

Busy…

Been very very busy lately. But most of the time, I did not know what I am busying with. Felt no actual sense of achievement. It’s just routine actions. Sometimes, I try hard not to look into workload distribution. Sometimes, … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Funny Work Incidents Part 2

Gonna do a power split. Which means, one power connector will have 2 cables leading into it. The bottom one will have to split the power to the top. Happily connect up the wires. Plug in power. The top one … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Funny Work Incidents

Incident 1 Happily connected up 2 wires from 2 different cables, for a telephone line. Retried alot of times, and finally, got things together. Happily taped up everything using insulator tape. When all was done, it was realised that the … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

蔡依林 – 柠檬草的味道

Recently, this song keeps appearing in my sound waves, even though it’s not a new song. LOL. Suddenly, the lyrics, especially the first sentence of the chorus, keep appearing in my view. And then I start looking into the full … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Awaken…

Hmm… Just woke up. Fell asleep in the living room at around 10 (I think) while drinking coffee. LOL. Yeah I am tired from all the partying on Friday night. Friday and Saturday was crazy. LOL. Met the primary school … Continue reading

Posted in Just-A-Post | 2 Comments

How a Generic Top-Level Decision Flows Down…

High Level Decision: Shift the container. Low Level Tasks: Remove everything from top level shelves and put them on the ground. Lay screens flat on the ground. Disconnect all power from power sockets. Disconnect phone and wireless router. Put small … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

USB Necklace?

After seeing this one, I think I saw more nice nice ones around… LOL.

Posted in Just-A-Post | 2 Comments

When I am Feeling WTF

Plans that keep changing. I don’t care. Plans that never work out. I don’t care. Plans that are good. I don’t care. But… Really, can I don’t care? LOL. ——————————————————— When I am damn pissed with work, it means, it’s … Continue reading

Posted in Just-A-Post | 2 Comments

Protected: [Classified Selective] You know, some passwords can be the same as SOMEONE’S…

There is no excerpt because this is a protected post.

Posted in Just-A-Post | Enter your password to view comments.

Work – First Day

*yawns* I wanted to do something, but was told to do something else. So sianz.

Posted in Just-A-Post | Leave a comment