Monthly Archives: January 2010

Sunday! Sonntag!

Lol… had a funny game of chance today! Took MRT to TBP! And then, took 33 to NUS! Wahahaha no chance! Crap… So, before I left the place, I went into TBP, bought something from Self-Fix, and then bought a … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Surprise!!!

Wow! I got a yellow envelope! And in it, was a card! From my little sis! Before I started opening the envelope, I already recognized the address! LOL! And in it, she wrote 1 whole section of ‘essay’ wor… Wahhh… … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Saturday! Samstag!

Wahhh… I slept at 2am, and I still woke up at around 8.30am! Spent the morning watching TV. Finished watching 仙剑3. This is the second time. I bought the DVD around 1 year ago. It’s quite nice, but I think, … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Friday! Freitag!

Wow it’s actually Saturday now… well well… Lots of things to write, but then, let me keep it for later ba… Not now… Got to bathe… Just reached home!

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Thursday! Donnerstag!

I was enjoying the freedom of travelling around, without anyone asking me where was I. Ok, not say enjoying. I did not enjoy paying the taxi fare though. And of course, the tools and such, from Sim Lim Tower. Diaoz. … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Wednesday! Mittwoch!

While on the taxi back to AMK, I was writing a post, and I tried to send it. It failed. And the post was no where to be found. WTH… What was I writing about? Hmmm.. Let me try to … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Tuesday! Dienstag!

Hmmm… tried to be really busy today! But then, still not too motivated to work. There are some things that I don’t think I have any solution for. Why will a process hang itself, when other processes are still running? … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Sometimes…

Sometimes, I look at myself, and think… Hello Lk. What the hell are you trying to do? Are you gonna try, and in the process of trying, either succeed or fail, or are you gonna wait, and in the process … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Monday! Montag!

Ok, start of GERMAN series… LOL… Same thing… I also want to say, don’t depend on others… hahaha…

Posted in Just-A-Post | Leave a comment

Funny… Earlier blog post’s time was more current..

Diaoz… I sent in a blog update via phone in the afternoon. I updated my blog in the evening too. And the earlier post still got the latest display… Diaoz… Why like that leh? Zzz… Will take a look, when … Continue reading

Posted in Just-A-Post | Leave a comment